Analýza vstupních požadavků a profesních kvalit na pozici učitele a průvodce – Martina Čadová
Martina Čadová
Bachelor's thesis
Analýza vstupních požadavků a profesních kvalit na pozici učitele a průvodce
The Analysis of Entry Requirements and Professional Qualities for Teachers and Guides in Education
Abstract:
Práce "Analýza vstupních požadavků a profesních kvalit na pozici učitele a průvodce" věnuje pozornost systému základního vzdělávání v České republice, zaobírá se především problematikou Základních škol veřejných (státních), alternativních (konkrétně SCIO a Montessori) a problematikou kurikulárních dokumentů. Akcentována je myšlenka profesního standardu učitele, respektive Rámce profesních kvalit učitele …moreAbstract:
The thesis "Analysis of Entry Requirements and Professional Qualities for the Position of a Teacher and Guide in Education" focuses on the system of primary education in the Czech Republic. This thesis is specifically concerned with public (state) primary schools, alternative schools (specifically SCIO and Montessori) and curricular documents. The idea of a teacher's professional standard (the framework …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČADOVÁ, Martina. \textit{Analýza vstupních požadavků a profesních kvalit na pozici učitele a průvodce}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2022. Available from: https://theses.cz/id/hack3u/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Čadová, Martina. Analýza vstupních požadavků a profesních kvalit na pozici učitele a průvodce. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector
Theses on a related topic
-
Sebehodnocení profesních kvalit studentů učitelství v závěru studia v kontextu s požadavky pedagogické praxe
Klára DOBOŠOVÁ -
Světové metodiky žesťových nátrojů (historie, vývoj, autoři,školy, kurikulární dokumenty)
Radek Svoboda -
Vývoj názorů lektorů na profesní kompetence lektora ve vzdělávání dospělých
Jana VÁŇOVÁ -
Profesní kompetence fyzioterapeutů
Margita Kučerová -
Identifikace vzdělávacích potřeb a plánování dalšího vzdělávání sociálních pracovníků v kontextu zvyšování kvality sociálních služeb
Kateřina FEJFAROVÁ