Orientační diagnostika rozvoje čtenářské gramotnosti v 1. a 2. ročníku ZŠ – Jana ROHOVÁ
Jana ROHOVÁ
Master's thesis
Orientační diagnostika rozvoje čtenářské gramotnosti v 1. a 2. ročníku ZŠ
Approximate diagnostics reading literacy development in the 1st and 2nd year of primary school
Abstract:
Diplomová práce pojednává o problému diagnostiky čtenářských dovedností v 1. a 2. ročníku ZŠ. V praktické části jsem vytvořila, ověřila v praxi a vyhodnotila dvě řady pracovních listů k diagnostice čtení, které jsou výsledkem mé práce.Abstract:
My diploma work treats of the readers' skills diagnostic problems in the first and the second school terms. The result of my work are the coherent, proved sets of work sheets that can be practicaly used for teaching.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jarmila Wagnerová, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ROHOVÁ, Jana. Orientační diagnostika rozvoje čtenářské gramotnosti v 1. a 2. ročníku ZŠ. Plzeň, 2017. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Theses on a related topic
-
Opožděný vývoj řeči a jeho diagnostika u předškolních dětí
Dorota Dvořáková -
Diagnostika čtenářské pregramotnosti pomocí pracovních listů u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Adéla ŠIMÁNKOVÁ -
Proces čtení v estetické teorii: konkretizace a akt čtení
Kateřina Kalousová -
Podpora čtení v situaci společného čtení žáků 1. stupně základní školy
Tereza Šopíková -
Čtení SFUMATO jako efektivní metoda výuky prvopočátečního čtení na základní škole praktické
Dagmar Kalová -
Porovnání úrovně hlasitého čtení a čtení s porozuměním u žáků 2. ročníku základní školy
Vlasta Moravcová -
Vývoj učebnic angličtiny řady Headway se zaměřením na rozvoj řečové dovednosti čtení na úrovni B1
Kateřina Havlíková -
Strategie čtení jako nástroj podporující dovednost čtení
Adéla Vítová