Marketingová komunikácia značky Louis Vuitton – Alexandra Gojdičová
Alexandra Gojdičová
Master's thesis
Marketingová komunikácia značky Louis Vuitton
Marketingová komunikácia značky Louis Vuitton
Abstract:
Diplomová práce se zabývá specifiky marketingu luxusních módních značek a konkrétní značce Louis Vuitton. Hlavním cílem práce je na základě provedeného výzkumu navrhnout vylepšení komunikační strategie značky. První 4 kapitoly práce jsou teoreticky zaměřené a vysvětlují pojmy v oblasti značky, luxusu a marketingové komunikace. Poslední 2 části jsou zaměřeny na výzkum, na jehož základě byly navrženy …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the specifics of marketing of luxury fashion brands and specifically Louis Vuitton brand. The main objective of the work is to propose improvements to the brand communication strategy based on the research conducted. The first 4 chapters of the thesis are theoretically focused and explain the concepts of brand, luxury and marketing communication. The last two sections …moreAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá špecifikami marketingu luxusných módnych značiek a konkrétne značke Louis Vuitton. Hlavným cieľom práce je na základe vykonaného výskumu navrhnúť vylepšenia komunikačnej stratégie značky. Prvé 4 kapitoly práce sú teoreticky zamerané a vysvetľujú pojmy v oblasti značky, luxusu a marketingovej komunikácie. Posledné 2 časti sú zamerané na výskum, na základe ktorého boli navrhnuté …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 2. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71691
Thesis defence
- Date of defence: 23. 1. 2018
- Supervisor: Květa Olšanová
- Reader: Marija Zlatić
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71691
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace značky Louis Vuitton, cesta ke statusu ikony
Lucie Pašková -
Digitální evoluce luxusních módních značek na příkladu Louis Vuitton
Džana Valjevacová -
Komunikační aktivity luxusních značek Louis Vuitton a Dior v roce 2014
Linda Luu -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
X Marketing strategy of luxury brands
Constance Vasak -
Marketing luxusních značek
Milena Charvátová -
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
Andrea Maria Ivanof -
The Impact of E-Commerce on the Brand Equity Concept for Luxury Fashion Brands
Štěpán Najman