Alexandra Gojdičová

Master's thesis

Marketingová komunikácia značky Louis Vuitton

Marketingová komunikácia značky Louis Vuitton
Abstract:
Diplomová práce se zabývá specifiky marketingu luxusních módních značek a konkrétní značce Louis Vuitton. Hlavním cílem práce je na základě provedeného výzkumu navrhnout vylepšení komunikační strategie značky. První 4 kapitoly práce jsou teoreticky zaměřené a vysvětlují pojmy v oblasti značky, luxusu a marketingové komunikace. Poslední 2 části jsou zaměřeny na výzkum, na jehož základě byly navrženy …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the specifics of marketing of luxury fashion brands and specifically Louis Vuitton brand. The main objective of the work is to propose improvements to the brand communication strategy based on the research conducted. The first 4 chapters of the thesis are theoretically focused and explain the concepts of brand, luxury and marketing communication. The last two sections …more
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá špecifikami marketingu luxusných módnych značiek a konkrétne značke Louis Vuitton. Hlavným cieľom práce je na základe vykonaného výskumu navrhnúť vylepšenia komunikačnej stratégie značky. Prvé 4 kapitoly práce sú teoreticky zamerané a vysvetľujú pojmy v oblasti značky, luxusu a marketingovej komunikácie. Posledné 2 časti sú zamerané na výskum, na základe ktorého boli navrhnuté …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 2. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 1. 2018
  • Supervisor: Květa Olšanová
  • Reader: Marija Zlatić

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71691