Förderung des Selbstgesteuerten Lernens durch die Methode "Lernen durch Lehren" – Mgr. Lenka Kučerová
Mgr. Lenka Kučerová
Diplomová práce
Förderung des Selbstgesteuerten Lernens durch die Methode "Lernen durch Lehren"
Facilitation of autonomical learning by the method "LdL"
Abstract:
This thesis deals with modern educational conceptions. In the theoretical part, i described the educational concept of autonomical learning, and the integrating educational method „Learning by teaching“. The aim of the practical part was to find out, whether this integrating method supports the autonomical learning (autonomy in learning). After executing an practical experiment at elementary school …víceAbstract:
Tato práce pojednává o aktuálních vzdělávacích koncepcích. V teoretické části je popsán vzdělávací koncept tzv. samostatného učení, a také integrující metoda „Lernen durch Lehren“. Snahou praktické části bylo zjistit, zda tato integrující metoda dokáže podpořit samostatnost v učení. Po provedení praktického pokusu na základní škole bylo zjištěno, že tato metoda doopravdy přispívá ke skutečné motivaci …víceKlíčová slova
samostatné učení koncept motivace motiv orientace na žáka didaktika vzdělávací strategie klíčové kvalifikace kompetence interakce metoda integrace učit se vyučovat výuka autonomical learning concept motivation motive focus on pupil didaktics educational strategies key skills competence interaction method integration lern teach teaching
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j6ty5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2012
- Vedoucí: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Vliv hodnotové orientace na postavení žáků ve třídě na 2. stupni ZŠ
Helena Kulíšková -
Výchovné (kariérové) poradenství na základních školách se zaměřením na profesní orientaci a vliv školy na tuto orientaci
Libuše Ďurišová -
Vliv faktorů na straně učitele a organizace na využití a akceptaci zpětné vazby od žáků
Jan Kulich -
Analýza profesní orientace žáků na základní škole
Marcela BÍLKOVÁ -
Profesní orientace žáků na vybrané základní škole v Plzni
Eva DLOUHÁ