Možnosti a využívání e-shopů k nakupování potravin v České republice – Bc. Lucie Zajacová
Bc. Lucie Zajacová
Master's thesis
Možnosti a využívání e-shopů k nakupování potravin v České republice
Options and Use of E-shops in Grocery Online Shopping in the CR
Abstract:
Souhrn Diplomová práce vymezuje základní pojmy v oblasti elektronického obchodování, definuje oblast E-businnes a E-commerce a představuje základní rozdělení elektronických obchodů. Následně je popsáno internetové prostředí, kde je nejdříve vysvětlen pojem internet, jeho historie a následně se práce zabývá uživateli internetu v České republice. V závěru literární rešerše jsou uvedeny výhody a nevýhody …moreAbstract:
The Diploma Thesis defines the basic concepts in the area of E-commerce and E-business and represents the basic division segments of electronic commerce. It starts by describing the internet environment where it first explains the concept of internet, its history and then the thesis deals with internet users in the Czech Republic. This literary review then progresses to cover the advantages and disadvantages …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZAJACOVÁ, Lucie. \textit{Možnosti a využívání e-shopů k nakupování potravin v České republice}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2015. Available from: https://theses.cz/id/hb3u84/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Maloobchodní značka jako nástroj komunikace obchodu
Jana Bednářová -
Marketingová komunikace vybraného maloobchodního řetězce
Michaela Juhaňáková -
Věrnostní programy u maloobchodních řetězců
Žaneta Píšová -
Analýza vlivu konkurence na činnost firmy
Zdeněk Švehla -
Analýza konkurence ve vybraném odvětví zpracovatelského průmyslu
Lucie Grimová -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Žaneta Kolesová -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Tereza Smutná -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Margita Azizi
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights