Možnosti a využívání e-shopů k nakupování potravin v České republice – Bc. Lucie Zajacová
Bc. Lucie Zajacová
Diplomová práce
Možnosti a využívání e-shopů k nakupování potravin v České republice
Options and Use of E-shops in Grocery Online Shopping in the CR
Anotace:
Souhrn Diplomová práce vymezuje základní pojmy v oblasti elektronického obchodování, definuje oblast E-businnes a E-commerce a představuje základní rozdělení elektronických obchodů. Následně je popsáno internetové prostředí, kde je nejdříve vysvětlen pojem internet, jeho historie a následně se práce zabývá uživateli internetu v České republice. V závěru literární rešerše jsou uvedeny výhody a nevýhody …víceAbstract:
The Diploma Thesis defines the basic concepts in the area of E-commerce and E-business and represents the basic division segments of electronic commerce. It starts by describing the internet environment where it first explains the concept of internet, its history and then the thesis deals with internet users in the Czech Republic. This literary review then progresses to cover the advantages and disadvantages …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Maloobchodní značka jako nástroj komunikace obchodu
Jana Bednářová -
Marketingová komunikace vybraného maloobchodního řetězce
Michaela Juhaňáková -
Věrnostní programy u maloobchodních řetězců
Žaneta Píšová -
Analýza vlivu konkurence na činnost firmy
Zdeněk Švehla -
Analýza konkurence ve vybraném odvětví zpracovatelského průmyslu
Lucie Grimová -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Žaneta Kolesová -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Tereza Smutná -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Margita Azizi
Název
Vložil
Vloženo
Práva