Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics – Bc. Ján Struhár
Bc. Ján Struhár
Master's thesis
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Anotácia:
Cieľom diplomovej práce je vysvetliť kontext marketingu služieb a vysokého školstva v druhej kapitole. Následne je analyzovaný český vysokoškolský trh so zameraním na internet a sociálne média, a to v tretej kapitole. Dopĺňa to definovanie inbound marketingu a popis jeho praktík v kapitole štvrtej. Kapitola 5 pozostáva z prípadovej štúdie Fakulty informatiky Masarykovy univerzity, v ktorej sa nachádza …viacAbstract:
This thesis aims to explain the context of service and higher education marketing in the second chapter. Then Czech education market is analyzed , focusing on the Internet and the social media, in the third chapter. It is complemented in the fourth chapter by definition of inbound marketing and description of its practices. Chapter 5 consists of a case study of the Faculty of Informatics of Masaryk …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lgxbl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2012
- Vedúci: doc. RNDr. Tomáš Pitner, Ph.D.
- Oponent: Ing. Stanislava Gráf
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / odbor:
Applied Informatics / Service Science, Management and Engineering
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Demystifying Search Engine Optimization-Online Retargeting Bond
Nijat Alizada -
Search Engine Optimization (SEO)
Vojtěch Kochta -
The Comparative Analysis of On-Page and Off-Page Search Engine Optimization Methods on Website Rankings and Business Outcomes
Kundan Verma -
The Impact of Search Engine Optimization (SEO) on Online Sales in the Retail Industry
Vishal Vikramsingh Vaghela -
Search Engine Optimization a Search Engine Marketing
Viktor Moravec -
Aplikace Search Engine Optimization a Search Engine Marketingu
Lukáš Zábranský -
Search Engine Marketing a Search Engine Optimization
Jan Šmidrkal