Užívání učebnic ve výuce matematiky na středních školách – Bc. Hana KAPRÁLOVÁ
Bc. Hana KAPRÁLOVÁ
Master's thesis
Užívání učebnic ve výuce matematiky na středních školách
The use of mathematics textbooks in upper secondary schools
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá užíváním učebnic ve výuce matematiky na středních školách. V rovině teoretické prezentuje poznatky z teorie učebnic se zaměřením na specifické charakteristiky role učebnice matematiky na středních školách. Obsahuje popis současného stavu zkoumání učebnic, objasňuje termín užívání učebnice a vymezuje jiné textové materiály. Praktická část popisuje výzkum užívání učebnic, který …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the use of textbooks in teaching of mathematics at upper secondary schools. The theoretical part presents findings of the textbook theory focusing on specific features of the role of mathematics textbook at upper secondary schools. It includes the description of the current state of textbook research, explains the term the use of textbooks, and defines another text materials …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015
Zverejniť od: 1. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Zuzana Sikorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAPRÁLOVÁ, Hana. Užívání učebnic ve výuce matematiky na středních školách. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 1.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceMaster programme / odbor:
Mathematics / Ma-Vv 2ob.N ss
Práce na příbuzné téma
-
Styly užívání učebnic a jiných textových materiálů ve výuce Anglického jazyka na 2.st. ZŠ
Klára ANDRÝSKOVÁ -
Užívání učebnic v činnostech žáků 2. stupně ZŠ
Zuzana KOŽMÍNOVÁ -
Konstrukční výzkum učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely
Eva Ellederová -
Metoda tvorby učebnic zeměpisu pomocí analýzy učebnic zeměpisu a RVP ZV
Martin Weinhöfer -
Metoda tvorby učebnic zeměpisu pomocí analýzy učebnic zeměpisu a RVP ZV
Martin Weinhöfer -
Obraz obtížné cesty k rozpadu tzv. východního bloku na stránkách českých dějepisných učebnic a učebnic našich sousedů.
Petra SKUPIEŇOVÁ -
Romská tématika na stránkách českých dějepisných učebnic a učebnic našich sousedů
Petra SKUPIEŇOVÁ -
Poměr v učebnicích matematiky pro 2. stupeň ZŠ: analýza učebnic z hlediska využitelnosti při diferencované výuce
Nikola Švárová