Strategická analýza společnosti Internet Mall, a.s. – Jindřich Pospíšil
Jindřich Pospíšil
Bachelor's thesis
Strategická analýza společnosti Internet Mall, a.s.
Strategic analysis of the Internet Mall, a.s. company
Abstract:
Tato bakalářská práce směřuje do oblasti e-commerce, která v České republice již několik let v řadě výrazněji roste, konkrétně je zaměřena na společnost Internet Mall a.s., jednu z největších a nejznámějších českých internetových firem. Cílem práce je pomocí metod strategické analýzy zhodnotit současný stav společnosti Internet Mall a.s. a navrhnout doporučení pro dlouhodobý vývoj společnosti. V práci …moreAbstract:
This bachelor thesis is directed to the field of ecommerce, which has been growing significantly in the Czech Republic for several years in a row, specifically focused on the company Internet Mall a.s., one of the largest and most famous Czech Internet companies. The aim of the thesis is to evaluate the current state of Internet Mall a.s. using strategic analysis methods and to propose recommendations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/89455
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2023
- Supervisor: Petra Štamfestová
- Reader: Václav Kupec
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89455
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Specifics of Financial Analysis in Large Multinational Corporations
Anzhela Lomonosova -
Assessment of various ChatGPT models in performing SWOT analysis
Prokop Maxa -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Analýza a návrh crowdsourcingového prostredia pre e-commerce platformu
Vladimír Kundrát -
Dopady e-commerce na maloobchody v České republice
Richard Jelínek -
E-commerce ako prostriedok expanzie na zahraničné trhy
Emma Katarína Halušková -
E-commerce potravin se zaměřením na Rohlík.cz
Michaela Dytrtová -
Návrh marketingové a komunikační strategie pro značku HANAJANA Swimwear v oblasti e-commerce
Jana Bedřichová