Marketingová strategie spolenosti DHL Express – Bc. Valeriia Denysenko
Bc. Valeriia Denysenko
Diplomová práce
Marketingová strategie spolenosti DHL Express
Marketing strategy of the DHL Express Company
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je návrh marketingové strategie pro vybranou firmu – logistickou společnost DHL Express Česká republika. První část práce je zpracována metodou literární rešerše a obsahuje popis marketingové strategie, složek marketingového prostředí a metod, které jsou použity v praktické části práce. Druhá část práce obsahuje analýzu vnějšího prostředí DHL (metoda STEP, analýza …víceAbstract:
The main goal of this work is to design a marketing strategy for a selected company - the logistics company DHL Express Czech Republic. The first part of the work is processed by the method of literary research and contains a description of the marketing strategy, components of the marketing environment and methods that are used in the practical part of the work. The second part of the thesis contains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Analysis of marketing strategies of Bernard and Pilsner Urquell
David Gruber
Název
Vložil
Vloženo
Práva