Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy – Bc. Petra Kotíková
Bc. Petra Kotíková
Diplomová práce
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
Brand building for local markets in international company
Anotace:
Diplomová práce se věnuje budování značky pro lokální v nadnárodní FMCG společnosti, zkoumá jednotlivé typy přístupů k budování značky - globální, lokální a kombinovaný (tzv. glokalizovaný). Uvádí příklady reálných značek z FMCG prostředí a zkoumá procesy, které jsou využívány v rámci budování těchto značek. Cílem práce je navrhnout optimalizovaný model budování značky pro lokální trhy v nadnárodní …víceAbstract:
The thesis focuses on brand building for local markets in international FMCG company, analyzes brand building approaches that are used by international companies - global, local and combined (glocalized). The thesis presents examples of three real FMCG brands and analyzes their brand building processes. The thesis aim is to design an approach that would be suitable for both international FMCG companies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/oaoqd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
Nadezhda Axyonova -
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
Šárka Hótová -
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
Daria Somova -
Význam budování kultury zpětné vazby uvnitř firmy
Mária Čižmáriková -
Expanze nadnárodní společnosti do České republiky a dalších zemí centrální východní Evropy
Markéta Veselá -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybraném podniku
Denisa Škodová -
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybraném podniku
Markéta Novotná