Význam spotřebitelských zvyklostí v rozhodování spotřebitele – Ing. Jana Ruczova
Ing. Jana Ruczova
Bakalářská práce
Význam spotřebitelských zvyklostí v rozhodování spotřebitele
The Significance of Consumer Habits at the Consumer Decision Making
Anotace:
Práce se zabývá významem spotřebitelských zvyklostí v rozhodování spotřebitele. Je zaměřena na zkoumání spotřebitele, na základě jeho charakteristického typu, jeho vnímání trhu při rozhodování o nákupu, komunikaci, která je součástí spotřebitelova chování. Cílem práce je na základě teoretických konceptů analyzovat vliv spotřebitelských zvyklostí spotřebitelů a nákupního chování spotřebitelů u vietnamských …víceAbstract:
This work is about consumers customs in their decisions. It is concentrated on observation of consumers on the base of their types and his making decision about purchasing what is a par of his behaviour. The goal of the work is on the base of theoretical concepts to analyse habits and behaviour of consumers at Vietnamese sellers. Te second goal is to find out their outlay and daily and their every …víceKlíčová slova
Analýza trhu spotřebitelské zvyklosti motivace spotřebitele rozhodování spotřebitele maloobchodní prodej potravin nákupní proces vietnamské obchody. Market analysis consumer habits motivation consumer demand retail sale of food the decision-making process the shops the perception of the decision-making process.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fj99k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 11. 2011
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Importance of Human Rights Education in Social Work Practice: A Study of Social Work Curricula in Universities of the Czech Republic
Mohammad Ali Akbar -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
Non-state actors and the EU: case study of the representation of selected development aid agencies in the EU decision-making process
Barbora Čechová -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
Export potential of Czech winemakers in the Vietnamese market
Daria Polishchuk -
Strategic analysis of the selected company
Monika Vajnerová -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Dražanová