MgA. Jakub SOLDÁN

Diplomová práce

Teoretická práce: Animace v počítačových hrách. Praktická práce: "Jak jsem chtěl být animátorem", animovaná groteska.

Theoretical part: Animation in computer games. Practical part: "What I wanted be cartoon-film maker", animated cartoon.
Anotace:
Práce se zabývá počítačovou hrou jako společenským fenoménem, aby posléze analyzovala animační postupy, používané při tvorbě herních charakterů a prostředí.
Abstract:
This work deals with the phenomenon of computer games and their social status. In the second part, the animation techniques, which are used to create game characters and envi-roment, are analyzed.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Identifikátor: 5186

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SOLDÁN, Jakub. Teoretická práce: Animace v počítačových hrách. Praktická práce: "Jak jsem chtěl být animátorem", animovaná groteska.. Zlín, 2008. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimedia a design - Animovaná tvorba