MgA. Jakub SOLDÁN

Master's thesis

Teoretická práce: Animace v počítačových hrách. Praktická práce: "Jak jsem chtěl být animátorem", animovaná groteska.

Theoretical part: Animation in computer games. Practical part: "What I wanted be cartoon-film maker", animated cartoon.
Abstract:
Práce se zabývá počítačovou hrou jako společenským fenoménem, aby posléze analyzovala animační postupy, používané při tvorbě herních charakterů a prostředí.
Abstract:
This work deals with the phenomenon of computer games and their social status. In the second part, the animation techniques, which are used to create game characters and envi-roment, are analyzed.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008
Identifier: 5186

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2008

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SOLDÁN, Jakub. Teoretická práce: Animace v počítačových hrách. Praktická práce: "Jak jsem chtěl být animátorem", animovaná groteska.. Zlín, 2008. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.