Efektivita nastavení organizace festivalu Jeden svět a jeho vnímání v Ústí nad Orlicí – Lucie Podsedníková
Lucie Podsedníková
Bachelor's thesis
Efektivita nastavení organizace festivalu Jeden svět a jeho vnímání v Ústí nad Orlicí
The Effectiveness of the Organisation of the One World Festival and its Perceived Impact on the People of Usti nad Orlici
Abstract:
Bakalářská práce "Efektivita nastavení organizace festivalu Jeden svět a jeho vnímání v Ústí nad Orlicí" má za cíl vyzkoumat, zda je organizace festivalu v Ústí nad Orlicí úspěšná, případně, kde jsou její nedostatky. Také jak je festival jeho návštěvníky vnímán a zdali je možné jej již považovat za neoddělitelnou součást kulturního života města. Práce má dvě části. První se zaměřuje na obecné a teoretické …moreAbstract:
The objective of the bachelor thesis "The Effectiveness of the Organisation of the One World Festival and its Perceived Impact of the People of Usti nad Orlici" is to research whether the organisation of the festival in Usti nad Orlici is successful. One of the aims is to analyse any shortcomings it may have, how visitors of the festival perceive it, and if is possible to consider it as an integral …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016
Accessible from:: 28. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PODSEDNÍKOVÁ, Lucie. \textit{Efektivita nastavení organizace festivalu Jeden svět a jeho vnímání v Ústí nad Orlicí}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2016. Available from: https://theses.cz/id/hca5sq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Podsedníková, Lucie. Efektivita nastavení organizace festivalu Jeden svět a jeho vnímání v Ústí nad Orlicí. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
HUDBA POMÁHÁ benefiční hudební festival
Gabriela ŠPINAROVÁ -
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová -
Event marketing jako nástroj pro prezentaci značky
Johanka Beránková -
Event Marketing - Manuál úspěšného eventu
Karolína Pospíšilová -
Zvýšení konkurenceschopnosti vybraného podniku (firmy) pomocí event marketingu
Tomáš Vaněk -
Event Marketing a jeho využití v praxi
Valérie Nadrchalová -
Event marketing jako významná součást marketingové komunikace sportovního klubu
Eva Sovová -
Event marketing v Radiu Čas
Barbora Šindelková