Bc. Andrea Rubínová

Diplomová práce

Event marketing jako nástroj pro rozvoj města

Event marketing as a form of marketing for city development
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou event marketingu. Popisuje event marketing jako jeden z nástrojů marketingové komunikace organizace, jeho výhody a nevýhody a také je v práci nastíněna budoucnost toho nástroje. Práce dále rozebírá to, jak event může přispět k rozvoji dané lokality. Tato teorie je podložena případovou studií. Praktická část rozebírá a analyzuje využívání event marketingu ve vybraných …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of event marketing. It describes event mar-keting as one of the tools of marketing communication, its advantages and disad-vantages and also out-lines the future of this tool. The thesis also discusses how an event can contribute to the deve-lopment of a given location. This theory is supported by a case study. The practical part analy-ses the use of event marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Filip Hrůza, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta