Efektivita nastavení organizace festivalu Jeden svět a jeho vnímání v Ústí nad Orlicí – Lucie Podsedníková
Lucie Podsedníková
Bachelor's thesis
Efektivita nastavení organizace festivalu Jeden svět a jeho vnímání v Ústí nad Orlicí
The Effectiveness of the Organisation of the One World Festival and its Perceived Impact on the People of Usti nad Orlici
Anotácia:
Bakalářská práce "Efektivita nastavení organizace festivalu Jeden svět a jeho vnímání v Ústí nad Orlicí" má za cíl vyzkoumat, zda je organizace festivalu v Ústí nad Orlicí úspěšná, případně, kde jsou její nedostatky. Také jak je festival jeho návštěvníky vnímán a zdali je možné jej již považovat za neoddělitelnou součást kulturního života města. Práce má dvě části. První se zaměřuje na obecné a teoretické …viacAbstract:
The objective of the bachelor thesis "The Effectiveness of the Organisation of the One World Festival and its Perceived Impact of the People of Usti nad Orlici" is to research whether the organisation of the festival in Usti nad Orlici is successful. One of the aims is to analyse any shortcomings it may have, how visitors of the festival perceive it, and if is possible to consider it as an integral …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Zverejniť od: 28. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PODSEDNÍKOVÁ, Lucie. \textit{Efektivita nastavení organizace festivalu Jeden svět a jeho vnímání v Ústí nad Orlicí}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/hca5sq/.
Jak správně citovat práci
Podsedníková, Lucie. Efektivita nastavení organizace festivalu Jeden svět a jeho vnímání v Ústí nad Orlicí. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
HUDBA POMÁHÁ benefiční hudební festival
Gabriela ŠPINAROVÁ -
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová -
Event marketing jako nástroj pro prezentaci značky
Johanka Beránková -
Event Marketing - Manuál úspěšného eventu
Karolína Pospíšilová -
Zvýšení konkurenceschopnosti vybraného podniku (firmy) pomocí event marketingu
Tomáš Vaněk -
Event Marketing a jeho využití v praxi
Valérie Nadrchalová -
Event marketing jako významná součást marketingové komunikace sportovního klubu
Eva Sovová -
Event marketing v Radiu Čas
Barbora Šindelková