Lucie Podsedníková

Bakalářská práce

Efektivita nastavení organizace festivalu Jeden svět a jeho vnímání v Ústí nad Orlicí

The Effectiveness of the Organisation of the One World Festival and its Perceived Impact on the People of Usti nad Orlici
Anotace:
Bakalářská práce "Efektivita nastavení organizace festivalu Jeden svět a jeho vnímání v Ústí nad Orlicí" má za cíl vyzkoumat, zda je organizace festivalu v Ústí nad Orlicí úspěšná, případně, kde jsou její nedostatky. Také jak je festival jeho návštěvníky vnímán a zdali je možné jej již považovat za neoddělitelnou součást kulturního života města. Práce má dvě části. První se zaměřuje na obecné a teoretické …více
Abstract:
The objective of the bachelor thesis "The Effectiveness of the Organisation of the One World Festival and its Perceived Impact of the People of Usti nad Orlici" is to research whether the organisation of the festival in Usti nad Orlici is successful. One of the aims is to analyse any shortcomings it may have, how visitors of the festival perceive it, and if is possible to consider it as an integral …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Zveřejnit od: 28. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Podsedníková, Lucie. Efektivita nastavení organizace festivalu Jeden svět a jeho vnímání v Ústí nad Orlicí. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 28. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace