Účinky předvolební kampaně na rozhodování německých voličů – Bc. Radka PAVLÍKOVÁ
Bc. Radka PAVLÍKOVÁ
Master's thesis
Účinky předvolební kampaně na rozhodování německých voličů
Influence of Pre-electional Campaign on Decision-making of German Voters
Abstract:
Diplomová práce se soustředí na vliv předvolebních kampaní v médiích (tedy na účinky mediálních obsahů) na rozhodování německých voličů ohledně toho, která témata tito voliči zvolí jako současný nejdůležitější politický problém v Německu. Cílem této práce je prozkoumat personální agendu německých voličů, zjistit, která témata považují za důležitá, porovnat je s tématy v analýze mediálních obsahů vybraných …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on the influence of pre-electoral campaign in media (i. e. of the media content) on the decision-making of voters with regard to the topics that voters choose as the most important political problem of contemporary Germany. The aim of the thesis is to compare the personal agenda of German respondents, find topics they consider as most important problems and to compare …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Mgr. František Kalvas, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PAVLÍKOVÁ, Radka. Účinky předvolební kampaně na rozhodování německých voličů. Plzeň, 2014. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Philosophy and ArtsMaster programme / field:
Humanities Studies / Theory and Philosophy of Communication
Theses on a related topic
-
Obsahová analýza reklamních kampaní
Vojtěch Sieja -
Obsahová analýza reklamních kampaní
Lanc Lanc -
Nastolování agendy Čapí hnízdo a EET z pohledu vlastníků médií: Komparativní obsahová analýza MF Dnes a Hospodářských novin
Jan Singer -
Obsahová analýza tématu cestovní ruch v českých médiích - televize, rozhlas, deníky a týdeníky
Adéla Petránková -
On resemblance of domain names: Clustering versus malicious actors
Ondřej Ševčík