Bc. Radka PAVLÍKOVÁ

Diplomová práce

Účinky předvolební kampaně na rozhodování německých voličů

Influence of Pre-electional Campaign on Decision-making of German Voters
Anotace:
Diplomová práce se soustředí na vliv předvolebních kampaní v médiích (tedy na účinky mediálních obsahů) na rozhodování německých voličů ohledně toho, která témata tito voliči zvolí jako současný nejdůležitější politický problém v Německu. Cílem této práce je prozkoumat personální agendu německých voličů, zjistit, která témata považují za důležitá, porovnat je s tématy v analýze mediálních obsahů vybraných …více
Abstract:
This diploma thesis is focused on the influence of pre-electoral campaign in media (i. e. of the media content) on the decision-making of voters with regard to the topics that voters choose as the most important political problem of contemporary Germany. The aim of the thesis is to compare the personal agenda of German respondents, find topics they consider as most important problems and to compare …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Mgr. František Kalvas, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PAVLÍKOVÁ, Radka. Účinky předvolební kampaně na rozhodování německých voličů. Plzeň, 2014. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta filozofická

Magisterský studijní program / obor:
Humanitní studia / Teorie a filozofie komunikace