Kristýna Koukolová

Bachelor's thesis

Marketing festivalu Skrz Prsty

Marketing of Skrz Prsty Festival
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingem festivalu Skrz Prsty. Cíle práce je zjistit ty nejvhodnější nástroje marketingové komunikace pro festival Skrz Prsty. Sekundárním cílem je analyzovat prvky, které mají nejzásadnější vliv na rozhodnutí o tom, zda se návštěvníci festivalu zúčastní. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů, které s tématem souvisí, jako je event marketing, marketingový mix nebo …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing of the Skrz Prsty festival. The aim of the thesis is to find out the most suitable marketing communication tools for the Skrz Prsty festival. The secondary objective is to analyse the elements that have the most significant influence on the decision of whether visitors attend the festival. The theoretical part focuses on defining terms that are related to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Kamila Gamalová, MBA

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Koukolová, Kristýna. Marketing festivalu Skrz Prsty. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace