Analýza konkurečního prostředí podniku v České republice a na Slovensku – Bc. Kamil Štěpánek
Bc. Kamil Štěpánek
Bachelor's thesis
Analýza konkurečního prostředí podniku v České republice a na Slovensku
Analysis of the Competitive Environment of the Enterprise in Czech Republic and in Slovakia
Anotácia:
V této bakalářské práci je zpracována analýza konkurenčního prostředí podniku v České republice a na Slovensku, jelikož v současné době je sledování konkurence jedním z klíčových úspěchů pro udržení stabilní pozice firmy na trhu. Jako stěžejní byla vybrána společnost Broker Consulting, a.s, která se zabývá nezávislým finančním poradenstvím jak v České republice, tak na Slovensku a dále v Rumunsku a …viacAbstract:
In this bachelor thesis there is an elaborated analysis of the competitive business environment in the Czech and Slovak Republic, as the monitoring of the competition is currently one of the key achievements for the company to maintain a stable position in the market. For the core was chosen Broker Consulting, Inc. which deals with an independent financial advice as in the Czech Republic as well as …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 1. 2010
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/n1472/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 2. 2010
- Vedúci: Ing. Petr Mulač, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTĚPÁNEK, Kamil. \textit{Analýza konkurečního prostředí podniku v České republice a na Slovensku}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/hce8z2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Strategie finančního poradenství pro národnostní menšiny v ČR
Iveta Vakovská -
Strategie expanze českých podniků na trhy východní Afriky v oblasti služeb
Ondřej Zámečník -
Strategie rozvoje firmy
Michaela Ženčuchová -
Strategie získávání klientů v oblasti finančního poradenství
Barbora Šádková -
Marketingová strategie společnosti Broker Trust
Eliška Potůčková -
Marketingové strategie společností ve finančním sektoru České republiky
Tomáš Lorenc -
Strategie a rizika investování do podílových fondů
Václav Jelínek -
Návrh optimální finanční strategie pro vybrané subjekty
Nikola Drbohlavová