Význam a formování image firmy (Na příkladu image firmy Douwe Egberts) – Ing. Denisa Malá
Ing. Denisa Malá
Bachelor's thesis
Význam a formování image firmy (Na příkladu image firmy Douwe Egberts)
Importance and forming of Image (for example Douwe Egberts company)
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá image. Je zde vysvětleno, co znamená image firmy i značky, jak se image vytváří a udržuje. Popisuje, jak je spotřebitel ovlivněn image firmy či výrobku. Image firmy je podoba, idea a celkový dojem na veřejnost, kterým firma působí na své zákazníky. Image firmy nebo značky může mít zápornou i kladnou podobu. Pro lepší pochopení image, je zde význam vysvětlen a analyzován …moreAbstract:
The bachelor works deals with image. It is explained what image of a company or brands means. Below it is explained how image influences customers behavior. There are many methods how we can create image and how we can maintain it. Image of company is a form, idea and total impression on public by which the company can apply to customers. The company or brand can have a positive or negative image. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2008
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/udqei/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2008
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: PhDr. Iva Petrová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
Karel Kučerovský -
Vliv věrnostních programů na budování image značky
Nikola Timkovičová -
Vliv věrnostních programů na budování image značky
Nikola Timkovičová -
Vliv věrnostních programů na budování image značky
Jan Rubeš -
Loajalita vybraného segmentu zákazníků na trhu s tabákovými výrobky
Aneta Boušková -
Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování na trhu se zdravou výživou
Yelyzaveta Akymenko -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova