Význam a formování image firmy (Na příkladu image firmy Douwe Egberts) – Ing. Denisa Malá
Ing. Denisa Malá
Bakalářská práce
Význam a formování image firmy (Na příkladu image firmy Douwe Egberts)
Importance and forming of Image (for example Douwe Egberts company)
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá image. Je zde vysvětleno, co znamená image firmy i značky, jak se image vytváří a udržuje. Popisuje, jak je spotřebitel ovlivněn image firmy či výrobku. Image firmy je podoba, idea a celkový dojem na veřejnost, kterým firma působí na své zákazníky. Image firmy nebo značky může mít zápornou i kladnou podobu. Pro lepší pochopení image, je zde význam vysvětlen a analyzován …víceAbstract:
The bachelor works deals with image. It is explained what image of a company or brands means. Below it is explained how image influences customers behavior. There are many methods how we can create image and how we can maintain it. Image of company is a form, idea and total impression on public by which the company can apply to customers. The company or brand can have a positive or negative image. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/udqei/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2008
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: PhDr. Iva Petrová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
Karel Kučerovský -
Vliv věrnostních programů na budování image značky
Nikola Timkovičová -
Vliv věrnostních programů na budování image značky
Nikola Timkovičová -
Vliv věrnostních programů na budování image značky
Jan Rubeš -
Loajalita vybraného segmentu zákazníků na trhu s tabákovými výrobky
Aneta Boušková -
Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování na trhu se zdravou výživou
Yelyzaveta Akymenko -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova