Dominika Pitroňová
Bachelor's thesis
Možnosti prezentace firmy na veřejnosti
Presentation Options of the Company to the Public
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na možnosti prezentace firmy na veřejnosti. Dotazníkovým šetřením byly zjištěny názory zaměstnanců firmy na kvalitu propagace jejich práce. Cílem bakalářské práce bylo provést analýzu prezentace firmy Geo Real Group na veřejnosti a zpracovat návrh na zlepšení propagace firmy. V práci bude popsána stávající propagace firmy včetně vyhodnocení nákladů na ni. Po dohodě s vedením …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the possibilities of presenting the company to the public. The Interview Survey revealed opinions of the company´s employees on the quality of the promotion of their work. The aim of the bachelor thesis was to analyze the presentation of the company Geo Real Group in public and to process a proposal to improve the promotion of the company. The bachelor thesis will describe …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Mgr. Zdeňka KRIŠOVÁ, Ph.D.
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pitroňová, Dominika. Možnosti prezentace firmy na veřejnosti. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Role výtvarného pedagoga v procesu vnímání současného umění (pedagogické přístupy ke zprostředkování umění na středních uměleckých školách)
Magdalena ADÁMKOVÁ TURZOVÁ -
Marketingová komunikace společnosti ZFP GROUP, a.s.
Kristýna Sirníková -
Analýza marketingové komunikace společnosti Euromedia Group, a.s.
Lucie Kratochvílová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Barbora Hájková -
Reklama firmy Nestlé Česko s.r.o.
Evelina Lošanová -
PPC reklama ako nástroj propagácie pre firmu Hypergen, s.r.o.
Michaela Hanáková -
Zvýšení povědomí o značce firmy První Znojemská realitní kancelář s.r.o.
Jakub Leinberger -
Marketingová strategie společnosti Corelli design s.r.o.
Karel Vrzáček
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights