Daniele Loi

Bakalářská práce

Love and Tears: Emotions on Media as a Part of Marketing

Love and Tears: Emotions on Media as a Part of Marketing
Anotace:
V marketingu jsou emoce mocným nástrojem pro zapojení spotřebitelů a vytváření spojení mezi spotřebitelem a značkou. Emoce lze vyvolat prostřednictvím různých médií, včetně televize, tištěných reklam a digitálních mediálních platforem. Ukázalo se, že používání emocí v marketingu má pozitivní dopad na chování spotřebitelů, včetně zvýšení loajality ke značce a nákupního záměru. Tento výzkum si klade …více
Abstract:
In marketing, emotions are a powerful tool for engaging consumers and creating a connection between the consumer and the brand. Emotions can be evoked through various media, including television, print ads, and digital media platforms. The use of emotions in marketing has been shown to have a positive impact on consumer behavior, including increasing brand loyalty and purchase intent. This research …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
  • Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication