Vliv reklamy na hodnotový systém současné mládeže – Bc. Iva Honzková
Bc. Iva Honzková
Diplomová práce
Vliv reklamy na hodnotový systém současné mládeže
The Influence of Advertising on the Value System of Today's Youth
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na vliv reklamy na hodnotový systém současné mládeže. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů z oblasti reklamy, marketingové komunikace, dále popisu vývoje mládeže z hlediska výchovy a výchovných aspektů a specifikace hodnotové-ho systému a hodnot. Teoretická část je východiskem pro zpracování praktické části. Praktická část obsahuje kvantitativní výzkum založený na rozsáhlém …víceAbstract:
The thesis focuses on the impact of advertising on the value system of today's youth. The theoretical part deals with the definition of advertising, marketing communication, further describing the development of the youth in terms of education and educational aspects and specifications of the value system and values. The theoretical part is the basis for the practical part. The practical part contains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Honzková, Iva. Vliv reklamy na hodnotový systém současné mládeže. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti využití způsobu marketingové komunikace firmy Sage ve Spojeném království pro českou pobočku
Jan Řehák -
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Kateřina Fantová -
Online marketingová komunikace společnosti Valdemar Grešík - Natura s.r.o.
Michaela Staňková -
Využití alternativních forem marketingové komunikace vybrané společnosti
Darina Foltová -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Iveta Dufková -
Význam měření efektivnosti marketingové komunikace v MSP na příkladu vybrané společnosti
Olena Ovsieienko -
Komplexní produkt destinace Cheb a možnosti jeho marketingové komunikace
Karolína Nováčková -
Ekonomický pilíř CSR v kontextu marketingové komunikace vybraného podniku
Lukáš Kříž