Projekt personálního marketingu ve firmě Fatra a.s. s akcentem na offline nástroje – Bc. Veronika Chovancová
Bc. Veronika Chovancová
Diplomová práce
Projekt personálního marketingu ve firmě Fatra a.s. s akcentem na offline nástroje
Project of Personal Marketing in Company Fatra a.s. with Accent on Offline Tools
Anotace:
Hlavním cílem této práce je analýza současného personálního marketingu s akcentem na offline komunikační nástroje a následný zlepšený projekt v této oblasti. Teoretická část se zaměřuje na základní charakteristiku personalistiky a marketingu. V praktické části je představena společnost Fatra a.s. a zhodnocení současných offline aktivit směrem k cílové skupině. Následně jsou provedeny analýzy PEST a …víceAbstract:
The main aim of this work je analyze current personal marketing with accent on offline tools and subsequent improved project in this area. The theoretical part focuses on the basic charakteristics of human recources and marketing. The practical part introduces company Fatra a.s. and evaluating current offline activities towards the target group. Subsequently, PEST and SWOT analyzes are performed, supllemented …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHOVANCOVÁ, Veronika. \textit{Projekt personálního marketingu ve firmě Fatra a.s. s akcentem na offline nástroje}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/hd213a/.
Jak správně citovat práci
Chovancová, Veronika. Projekt personálního marketingu ve firmě Fatra a.s. s akcentem na offline nástroje. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing z pohledu studentů vysokých škol cestovního ruchu
Sabina Zítková -
The Effects of Online and Offline Marketing on Consumer Behavior in the UAE Telecommunication Industry
Simona Makovská -
Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON
Jakub Vašek -
Podpora a zdroje financování sportu ve městě Hranice
Markéta Sehnálková -
Finanční zdroje hokejbalového klubu
Jan Fafejta -
Legislativa, zdroje financování a analýza hospodaření organizací v oblasti sociálních služeb
Jana Pazderková