Bc. Veronika Chovancová

Diplomová práce

Projekt personálního marketingu ve firmě Fatra a.s. s akcentem na offline nástroje

Project of Personal Marketing in Company Fatra a.s. with Accent on Offline Tools
Anotace:
Hlavním cílem této práce je analýza současného personálního marketingu s akcentem na offline komunikační nástroje a následný zlepšený projekt v této oblasti. Teoretická část se zaměřuje na základní charakteristiku personalistiky a marketingu. V praktické části je představena společnost Fatra a.s. a zhodnocení současných offline aktivit směrem k cílové skupině. Následně jsou provedeny analýzy PEST a …více
Abstract:
The main aim of this work je analyze current personal marketing with accent on offline tools and subsequent improved project in this area. The theoretical part focuses on the basic charakteristics of human recources and marketing. The practical part introduces company Fatra a.s. and evaluating current offline activities towards the target group. Subsequently, PEST and SWOT analyzes are performed, supllemented …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jiří Vaněk, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Chovancová, Veronika. Projekt personálního marketingu ve firmě Fatra a.s. s akcentem na offline nástroje. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing