Projekt personálního marketingu ve firmě Fatra a.s. s akcentem na offline nástroje – Bc. Veronika Chovancová
Bc. Veronika Chovancová
Master's thesis
Projekt personálního marketingu ve firmě Fatra a.s. s akcentem na offline nástroje
Project of Personal Marketing in Company Fatra a.s. with Accent on Offline Tools
Abstract:
Hlavním cílem této práce je analýza současného personálního marketingu s akcentem na offline komunikační nástroje a následný zlepšený projekt v této oblasti. Teoretická část se zaměřuje na základní charakteristiku personalistiky a marketingu. V praktické části je představena společnost Fatra a.s. a zhodnocení současných offline aktivit směrem k cílové skupině. Následně jsou provedeny analýzy PEST a …moreAbstract:
The main aim of this work je analyze current personal marketing with accent on offline tools and subsequent improved project in this area. The theoretical part focuses on the basic charakteristics of human recources and marketing. The practical part introduces company Fatra a.s. and evaluating current offline activities towards the target group. Subsequently, PEST and SWOT analyzes are performed, supllemented …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHOVANCOVÁ, Veronika. \textit{Projekt personálního marketingu ve firmě Fatra a.s. s akcentem na offline nástroje}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/hd213a/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Chovancová, Veronika. Projekt personálního marketingu ve firmě Fatra a.s. s akcentem na offline nástroje. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Personální marketing z pohledu studentů vysokých škol cestovního ruchu
Sabina Zítková -
The Effects of Online and Offline Marketing on Consumer Behavior in the UAE Telecommunication Industry
Simona Makovská -
Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON
Jakub Vašek -
Podpora a zdroje financování sportu ve městě Hranice
Markéta Sehnálková -
Finanční zdroje hokejbalového klubu
Jan Fafejta -
Legislativa, zdroje financování a analýza hospodaření organizací v oblasti sociálních služeb
Jana Pazderková