Výuková pomůcka -- počítačová hra -- Klasická hra v kostky – Lukáš Hlavatý
Lukáš Hlavatý
Bakalářská práce
Výuková pomůcka -- počítačová hra -- Klasická hra v kostky
Teaching tool – computer game – classic game Dice 10,000
Anotace:
Hlavatý L. Výuková pomůcka - počítačová hra - Klasická hra V kostky. Bakalářskápráce.Brno, 2017.V první části se práce zaměřuje na důležité vztahy pravděpodobnosti a kostkových her a představuje základní principy důležitých výpočtů. Druhá část se zabývá tvorbou počítačového programu simulujícího klasickou hru V Kostky vevariantě počítač versus člověk, kde jsou teoretické poznatky aplikovány jako podpora …víceAbstract:
Hlavatý, L. Teaching tool computer game classic game Dice 10,000. BachelorThesis.Brno, 2017.In the first part focuses on important relationships of probability and dice games.Later, it presents basic principles of important probability calculations. The secondpart consists of computer program implementation which simulates a classic gameof Dice 10,000 in a computer vs. human variant. Theoretical knowledge …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Oldřich Trenz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Ekonomická informatika
Práce na příbuzné téma
-
Motor Imagery based Brain-Computer Interface used in a simple Computer Game
Michal Hlinka -
Detection of masquerading traitors from computer usage
Ondrej Kužlík -
Categorical View of Monads in Computer Science
Vít Jelínek -
Computer Games Evidence Web-based Application
Eduard Štefan Mlynárik -
Mempolis: Game-Based Learning System for Primary School Computer Science Education
Valérie Taftová -
The influence of computer games on English language proficiency
Jana Hrčková -
Network Services Identification on a Computer Network
Róbert Šuška -
Language acquisition through computer games and applications
Ondřej Šidlo
Název
Vložil
Vloženo
Práva