Výuková pomůcka -- počítačová hra -- Klasická hra v kostky – Lukáš Hlavatý
Lukáš Hlavatý
Bachelor's thesis
Výuková pomůcka -- počítačová hra -- Klasická hra v kostky
Teaching tool – computer game – classic game Dice 10,000
Anotácia:
Hlavatý L. Výuková pomůcka - počítačová hra - Klasická hra V kostky. Bakalářskápráce.Brno, 2017.V první části se práce zaměřuje na důležité vztahy pravděpodobnosti a kostkových her a představuje základní principy důležitých výpočtů. Druhá část se zabývá tvorbou počítačového programu simulujícího klasickou hru V Kostky vevariantě počítač versus člověk, kde jsou teoretické poznatky aplikovány jako podpora …viacAbstract:
Hlavatý, L. Teaching tool computer game classic game Dice 10,000. BachelorThesis.Brno, 2017.In the first part focuses on important relationships of probability and dice games.Later, it presents basic principles of important probability calculations. The secondpart consists of computer program implementation which simulates a classic gameof Dice 10,000 in a computer vs. human variant. Theoretical knowledge …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Oldřich Trenz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
System engineering and informatics / Economic informatics
Práce na příbuzné téma
-
Motor Imagery based Brain-Computer Interface used in a simple Computer Game
Michal Hlinka -
Detection of masquerading traitors from computer usage
Ondrej Kužlík -
Network Services Identification on a Computer Network
Róbert Šuška -
Categorical View of Monads in Computer Science
Vít Jelínek -
Computer Games Evidence Web-based Application
Eduard Štefan Mlynárik -
The influence of computer games on English language proficiency
Jana Hrčková -
Language acquisition through computer games and applications
Ondřej Šidlo -
Trénink motorické představivosti pro brain-computer interface ve virtuální realitě
Simona Tinková
Názov
Vložil
Vložené
Práva