Výuková pomůcka -- počítačová hra -- Klasická hra v kostky – Lukáš Hlavatý
Lukáš Hlavatý
Bachelor's thesis
Výuková pomůcka -- počítačová hra -- Klasická hra v kostky
Teaching tool – computer game – classic game Dice 10,000
Abstract:
Hlavatý L. Výuková pomůcka - počítačová hra - Klasická hra V kostky. Bakalářskápráce.Brno, 2017.V první části se práce zaměřuje na důležité vztahy pravděpodobnosti a kostkových her a představuje základní principy důležitých výpočtů. Druhá část se zabývá tvorbou počítačového programu simulujícího klasickou hru V Kostky vevariantě počítač versus člověk, kde jsou teoretické poznatky aplikovány jako podpora …moreAbstract:
Hlavatý, L. Teaching tool computer game classic game Dice 10,000. BachelorThesis.Brno, 2017.In the first part focuses on important relationships of probability and dice games.Later, it presents basic principles of important probability calculations. The secondpart consists of computer program implementation which simulates a classic gameof Dice 10,000 in a computer vs. human variant. Theoretical knowledge …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 1. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Oldřich Trenz, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HLAVATÝ, Lukáš. \textit{Výuková pomůcka -- počítačová hra -- Klasická hra v~kostky}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/hd3gty/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
System engineering and informatics / Economic informatics
Theses on a related topic
-
Motor Imagery based Brain-Computer Interface used in a simple Computer Game
Michal Hlinka -
Detection of masquerading traitors from computer usage
Ondrej Kužlík -
Categorical View of Monads in Computer Science
Vít Jelínek -
Computer Games Evidence Web-based Application
Eduard Štefan Mlynárik -
Mempolis: Game-Based Learning System for Primary School Computer Science Education
Valérie Taftová -
The influence of computer games on English language proficiency
Jana Hrčková -
Network Services Identification on a Computer Network
Róbert Šuška -
Language acquisition through computer games and applications
Ondřej Šidlo
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights