Ondřej Běnek

Bachelor's thesis

Event marketing, Konference design & marketing

Event Marketing, Design & Marketing Conference
Abstract:
Cílem práce je zmapovat dobrou praxi českých konferencí a zjistit, kdo je typickým účastníkem Konference design & marketing a jaké jsou jeho potřeby. Teoretická část práce popisuje důležitost event marketingu a přináší poznatky v klíčových oblastech produkce, jako je nastavování cílů, strategie, marketingové komunikace, cenotvorby, nebo vyhodnocování. Praktická část se zaměřuje na zmapování dobré praxe …more
Abstract:
The thesis aim is to map good practice of the Czech conferences and find out who is a typical attendee of Design & Marketing conference and what are his needs. The theoretical part describes the importance of the event marketing and brings knowledge in key areas of production, such as goal settings, strategy, marketing communication, pricing and evaluation. The practical parts focus on mapping good …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Eva Šviráková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Běnek, Ondřej. Event marketing, Konference design & marketing. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications