Ondřej Běnek
Bachelor's thesis
Event marketing, Konference design & marketing
Event Marketing, Design & Marketing Conference
Abstract:
Cílem práce je zmapovat dobrou praxi českých konferencí a zjistit, kdo je typickým účastníkem Konference design & marketing a jaké jsou jeho potřeby. Teoretická část práce popisuje důležitost event marketingu a přináší poznatky v klíčových oblastech produkce, jako je nastavování cílů, strategie, marketingové komunikace, cenotvorby, nebo vyhodnocování. Praktická část se zaměřuje na zmapování dobré praxe …moreAbstract:
The thesis aim is to map good practice of the Czech conferences and find out who is a typical attendee of Design & Marketing conference and what are his needs. The theoretical part describes the importance of the event marketing and brings knowledge in key areas of production, such as goal settings, strategy, marketing communication, pricing and evaluation. The practical parts focus on mapping good …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Běnek, Ondřej. Event marketing, Konference design & marketing. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Redesign šalony webových stránek pro konference
Ivo Žaloudek -
Případové konference z pohledu novely SPOD.
Petra ČERNOVSKÁ -
Redesign komunikační a obsahové strategie online magazínu Freeride.cz
Martin Ludvík