Mgr. Klára MASAŘOVÁ

Master's thesis

Aranžování výkladních skříní-specifická komunikační dovednost

Shopwindows arrangements - specific art of communication
Abstract:
Práce se zabývá otázkou výkladních skříní a jejich podobou. V knižním vydání se objevilo jen omezené množství publikací, a byť jsou tyto práce kvalitní a dobře svým obsahem pokrývají dané téma, systém těchto prací je neucelený, roztříštěný na jednotlivé názory různých autorů zpracovávajících pouze dílčí celky. Cílem práce je zjistit, zda dnešní zákazníci ještě vnímají výkladní skříně, zda a jak velkou …more
Abstract:
The work deals with the shopwindows and their arrangements. Only a limited number of such publications appeared as books. Even if the qualitz of these works is good and they cover the subject matter quite well, the whole system of the works is unintegral and split into individual views of various authors who process only partial units.The aim of the work is to find out if the customers have perceived …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2006
Identifier: 2776

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2006

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MASAŘOVÁ, Klára. Aranžování výkladních skříní-specifická komunikační dovednost. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2006

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications