Aranžování výkladních skříní-specifická komunikační dovednost – Mgr. Klára MASAŘOVÁ
Mgr. Klára MASAŘOVÁ
Master's thesis
Aranžování výkladních skříní-specifická komunikační dovednost
Shopwindows arrangements - specific art of communication
Abstract:
Práce se zabývá otázkou výkladních skříní a jejich podobou. V knižním vydání se objevilo jen omezené množství publikací, a byť jsou tyto práce kvalitní a dobře svým obsahem pokrývají dané téma, systém těchto prací je neucelený, roztříštěný na jednotlivé názory různých autorů zpracovávajících pouze dílčí celky. Cílem práce je zjistit, zda dnešní zákazníci ještě vnímají výkladní skříně, zda a jak velkou …moreAbstract:
The work deals with the shopwindows and their arrangements. Only a limited number of such publications appeared as books. Even if the qualitz of these works is good and they cover the subject matter quite well, the whole system of the works is unintegral and split into individual views of various authors who process only partial units.The aim of the work is to find out if the customers have perceived …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2006
Identifier:
2776
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MASAŘOVÁ, Klára. \textit{Aranžování výkladních skříní-specifická komunikační dovednost}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2006. Available from: https://theses.cz/id/hd649p/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MASAŘOVÁ, Klára. Aranžování výkladních skříní-specifická komunikační dovednost. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2006
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications