Virtuální světy/komunity jako experimentální laboratoře ekonomie – Firaz Muinov
Firaz Muinov
Diplomová práce
Virtuální světy/komunity jako experimentální laboratoře ekonomie
Virtual Worlds/Communities as Experimental Laboratories of Economics
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou komunit hráčů virtuálních her typu play-to-earn z pohledu marketingové teorie a teorie spotřební kultury (CCT). Výzkum se zaměřuje na motivaci hráčů ke koupi a pronájmu zboží ve hrách a zkoumá možné závislosti jejich chování na typu hráče a jeho postojích. Klíčovou metodou použitou v této práci je netnografie, která umožňuje systematické po-zorování a analýzu …víceAbstract:
This thesis analyzes communities of players in play-to-earn virtual games from the perspective of marketing theory and Consumer Culture Theory (CCT). The research focuses on the players' motivation to purchase and rent in-game items and examines possible dependencies of their behavior on player types and attitudes. The key method used in this study is netnography, which allows systematic observation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94497
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 8. 2024
- Vedoucí: Klára Šimůnková
- Oponent: Jan Závodný Pospíšil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94497
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer behavior in fast food restaurants
Eva Kulhavá -
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
Consumer behavior towards telemarketing
Tinatin Kharaishvili -
Lifestyle and consumer culture
Alissa Oparina -
Consumer behavior of the middle class
Oleh Kostyuk -
Consumer Behavior towards Purchasing of Luxury Goods
Nataliya Khaustova -
Význam letních táborů a víkendových volnočasových akcí pro mládež a dospělé v životě účastníků virtuální hry Pentagramus a jejich motivace
Kateřina Kočařová -
Virtuálne svety/komunity ako experimentálne laboratóriá ekonómie
Martin Kozoň