Reklama jako součást propagace podniku, její ekonomické vazby, vč. souvislostí účetních a daňových. – Bc. Jana NOVÁKOVÁ
Bc. Jana NOVÁKOVÁ
Master's thesis
Reklama jako součást propagace podniku, její ekonomické vazby, vč. souvislostí účetních a daňových.
Advertising as a part of the promotion of business, its economic relations, including accounting and tax context.
Abstract:
Tématem mé diplomové práce je reklama. Reklama je jednou ze součástí propagace podniku. Obecně platí, že reklama je nejlepším způsobem, jak dát o podniku a jeho produktech vědět široké veřejnost a tím i zaujmout potenciální zákazníky. Reklama je v současnosti nedílnou součástí našeho života.Abstract:
The topic of my thesis is advertising. Advertising is one component in the promotion of the company. Generally, advertising is the best way to make the company and its products known to the general public and take in potential customers. Advertising is now an integral part of our lives.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 9. 2010
Accessible from:: 10. 9. 2010
Identifier:
15893
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jindřiška Kouřilová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVÁKOVÁ, Jana. \textit{Reklama jako součást propagace podniku, její ekonomické vazby, vč. souvislostí účetních a daňových.}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2010. Available from: https://theses.cz/id/hdbby7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NOVÁKOVÁ, Jana. Reklama jako součást propagace podniku, její ekonomické vazby, vč. souvislostí účetních a daňových.. Č. Bud., 2010. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 09. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 10. 9. 2010 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Accounting and Financial Management
Theses on a related topic
-
Efektivnost internetové reklamy
Nikita Shpekht -
Efektivnost personalizované reklamy z hlediska dosahování firemních cílů
Kateřina Šilhánová -
Efektivnost reklamy a marketingová kampaň Skanska Reality
Veronika Vanišová -
Efektivnost reklamy a marketingová kampaň firmy STAKOPLAST
Ondřej Kašpar -
Strategie trendů vývoje reklamního trhu včetně efektivnosti reklamy
Miloš Čihák -
Metody zvyšování efektivnosti reklamy na sociálních sítích
Pavla Dostálová -
Účinnost a efektivnost reklamních kampaní
Simona Linhartová -
Úloha psychologie při tvorbě reklamy
Petra Vojarová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights