Reklama jako součást propagace podniku, její ekonomické vazby, vč. souvislostí účetních a daňových. – Bc. Jana NOVÁKOVÁ
Bc. Jana NOVÁKOVÁ
Diplomová práce
Reklama jako součást propagace podniku, její ekonomické vazby, vč. souvislostí účetních a daňových.
Advertising as a part of the promotion of business, its economic relations, including accounting and tax context.
Anotace:
Tématem mé diplomové práce je reklama. Reklama je jednou ze součástí propagace podniku. Obecně platí, že reklama je nejlepším způsobem, jak dát o podniku a jeho produktech vědět široké veřejnost a tím i zaujmout potenciální zákazníky. Reklama je v současnosti nedílnou součástí našeho života.Abstract:
The topic of my thesis is advertising. Advertising is one component in the promotion of the company. Generally, advertising is the best way to make the company and its products known to the general public and take in potential customers. Advertising is now an integral part of our lives.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 9. 2010
Zveřejnit od: 10. 9. 2010
Identifikátor:
15893
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jindřiška Kouřilová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVÁKOVÁ, Jana. \textit{Reklama jako součást propagace podniku, její ekonomické vazby, vč. souvislostí účetních a daňových.}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/hdbby7/.
Jak správně citovat práci
NOVÁKOVÁ, Jana. Reklama jako součást propagace podniku, její ekonomické vazby, vč. souvislostí účetních a daňových.. Č. Bud., 2010. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 09. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 9. 2010 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Účetnictví a finanční řízení podniku
Práce na příbuzné téma
-
Efektivnost internetové reklamy
Nikita Shpekht -
Efektivnost personalizované reklamy z hlediska dosahování firemních cílů
Kateřina Šilhánová -
Efektivnost reklamy a marketingová kampaň Skanska Reality
Veronika Vanišová -
Efektivnost reklamy a marketingová kampaň firmy STAKOPLAST
Ondřej Kašpar -
Strategie trendů vývoje reklamního trhu včetně efektivnosti reklamy
Miloš Čihák -
Metody zvyšování efektivnosti reklamy na sociálních sítích
Pavla Dostálová -
Účinnost a efektivnost reklamních kampaní
Simona Linhartová -
Úloha psychologie při tvorbě reklamy
Petra Vojarová
Název
Vložil
Vloženo
Práva