Ondřej Sochor

Diplomová práce

Key Account Management v mezinárodní organizaci AIESEC

Key Account Management in the international organization AIESEC
Anotace:
Diplomová práce se zabývá třemi pohledy na téma Key Account Managementu (KAM). První část definuje péči o klíčové zákazníky z teoretického hlediska. Druhá kapitola vymezuje praktické fungování KAM v mezinárodní organizaci AIESEC včetně zpětné vazby ze strany klienta. Na závěr jsou nastíněny příležitosti pro zlepšení KAM ve smyslu soft dovedností Account Manažera.
Abstract:
The thesis compounds three views on the Key Account Management (KAM). Firstly, KAM is defined from a theoretical perspective. Secondly, a practical example of KAM is described within the international organization AIESEC; including feedback from a client. Finally, there are suggestions in order to improve KAM in terms of soft skills of Account Managers.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2009
  • Vedoucí: Vladimíra Khelerová
  • Oponent: Lenka Turnerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/14406