Key Account Management v mezinárodní organizaci AIESEC – Ondřej Sochor
Ondřej Sochor
Diplomová práce
Key Account Management v mezinárodní organizaci AIESEC
Key Account Management in the international organization AIESEC
Anotace:
Diplomová práce se zabývá třemi pohledy na téma Key Account Managementu (KAM). První část definuje péči o klíčové zákazníky z teoretického hlediska. Druhá kapitola vymezuje praktické fungování KAM v mezinárodní organizaci AIESEC včetně zpětné vazby ze strany klienta. Na závěr jsou nastíněny příležitosti pro zlepšení KAM ve smyslu soft dovedností Account Manažera.Abstract:
The thesis compounds three views on the Key Account Management (KAM). Firstly, KAM is defined from a theoretical perspective. Secondly, a practical example of KAM is described within the international organization AIESEC; including feedback from a client. Finally, there are suggestions in order to improve KAM in terms of soft skills of Account Managers.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14406
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2009
- Vedoucí: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Lenka Turnerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14406
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Key account management Jednání a péče o klíčového zákazníka
Barbora Prášková -
Key Account Management ve vybrané obchodní firmě
Michaela NOVÁKOVÁ -
Key Account Management a Manager: specifika naonline a offline trhu
Michal Tichý -
Analýza Key Account Managementu ve vybrané společnosti.
Alice Veverková -
Návrh na zavedení Key Account Managementu v leasingové společnosti
Barbora Odstrčilová -
Význam a role Key Account Managera ve společnosti
Jaroslav Hajkr -
Jak uspět ve výběrovém řízení na pozici Key Account Managera
Petra Stárková -
Key account management a možnosti jeho užití v praxi průmyslové firmy
Šárka Olšarová