Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Bohemian Region – Bc. Jan Divoký
Bc. Jan Divoký
Master's thesis
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Bohemian Region
Marketingový výzkum veřejného mínění na využívání veřejné zeleně v Jihočeském Kraji
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje marketingovému výzkumu v Jihočeském kraji. Cílem práce je zjistit na reprezentativním vzorku veřejnosti názory na využívání krajiny. Dotazník obsahuje mnoho otázek z různých oblastí, jako jsou: zeleně, dlouhodobě udržitelná energie, lesnictví, lov, rybaření nebo chráněné oblasti a národní parky. Každá z oblastí obsahovala několik otázek na zjištění názoru respondenta …moreAbstract:
This thesis deals with a marketing thesis in South Bohemian Region. The goal is to find out on a representative sample public view on land use. The questionnaire has many questions from a field like: green areas, sustainable energy, forestry, hunting, fishing or protected areas and national parks. Each field has couple of questions on opinion of the respondent. The theoretical part contains basic information …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Josef Lenoch, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DIVOKÝ, Jan. \textit{Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Bohemian Region}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Forestry and Wood Technology. 2018. Available from: https://theses.cz/id/hdieie/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Lesnická a dřevařská fakultaMendel University in Brno
Faculty of Forestry and Wood TechnologyMaster programme / field:
Regional Development / Socioeconomic and Environmental Development of Regions
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Remote sensing of night light pollution in national parks of the Czech Republic
Ostoja Cvijetić -
Using social networks to document and analyse guests' perceptions and expectations i National Parks in Senegal
Fatima Beye