Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Bohemian Region – Bc. Jan Divoký
Bc. Jan Divoký
Diplomová práce
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Bohemian Region
Marketingový výzkum veřejného mínění na využívání veřejné zeleně v Jihočeském Kraji
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje marketingovému výzkumu v Jihočeském kraji. Cílem práce je zjistit na reprezentativním vzorku veřejnosti názory na využívání krajiny. Dotazník obsahuje mnoho otázek z různých oblastí, jako jsou: zeleně, dlouhodobě udržitelná energie, lesnictví, lov, rybaření nebo chráněné oblasti a národní parky. Každá z oblastí obsahovala několik otázek na zjištění názoru respondenta …víceAbstract:
This thesis deals with a marketing thesis in South Bohemian Region. The goal is to find out on a representative sample public view on land use. The questionnaire has many questions from a field like: green areas, sustainable energy, forestry, hunting, fishing or protected areas and national parks. Each field has couple of questions on opinion of the respondent. The theoretical part contains basic information …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Josef Lenoch, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DIVOKÝ, Jan. \textit{Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Bohemian Region}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Lesnická a dřevařská fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/hdieie/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Lesnická a dřevařská fakultaMendelova univerzita v Brně
Lesnická a dřevařská fakultaMagisterský studijní program / obor:
Regional Development / Socioeconomic and Environmental Development of Regions
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Remote sensing of night light pollution in national parks of the Czech Republic
Ostoja Cvijetić -
Using social networks to document and analyse guests' perceptions and expectations i National Parks in Senegal
Fatima Beye