Viktória Fričová
Bachelor's thesis
Humor v reklamě
Analýza a porovnání vnímání humoru v globálních TV reklamách v Kolumbii a na Slovensku. Analysis and Comparison of Perception of Humor in Global TV Commercials in Colombia and Slovakia.
Humor in Advertising
Abstract:
This thesis deals with perception of global humorous commercials by chosen target sample from Slovakia and Colombia. The theoretical part is focused on the topic of advertising, humor as an emotional appeal used in advertising and most importantly cultural values and culturally conditioned differences in perception of humor in advertising. Research as a part of work is conducted in order to bring new …viacAbstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá vnímaním globálnych humorných reklám vybranou cieľovou skupinou zo Slovenska a Kolumbie. Teoretická časť sa venuje reklame, humoru ako emocionálnemu apelu, ktorý je využívaný v reklamách a najmä kultúrnym hodnotám a rozdielom vo vnímaní humoru v reklame, ktoré sú kultúrne podmienené. Výskum ako súčasť práce má za cieľ priniesť nový pohľad na tému porovnania dvoch úplne …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zverejniť od: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Fričová, Viktória. Humor v reklamě. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Kulturní hodnoty lesní krajiny na části území CHKO Křivoklátsko
Lenka Adamovičová -
Význam regionálních tradic ve vzdělávání na Prostějovsku pro formování hodnot žáků na základní škole
Monika ŘÍHOVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety
Pavel PÍBIL -
Hodnoty korejských dramat: Vnímání hodnot korejských televizních mýdlových oper českými diváky v kontextu České republiky
Eva Kolovrátková -
Britské kulturní identity a hodnoty a jejich odraz v dětských knížkách Davida Walliamse
Veronika Kazatelová Chládková -
Generace Z: kulturní hodnoty a přístup k práci v multikulturním prostředí.
Petr Plass -
Efektivní metody přístupu k péči o hodnoty areálu Plaveckého stadionu Podolí
Zuzana Haľková -
Daň z přidané hodnoty v příspěvkové organizaci
Hana Kaňoková