Bc. Zdeněk Hudeček

Bakalářská práce

Zefektivnění poprodejních služeb podniku

Improvement of effectiveness of after-sale services
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Zefektivnění poprodejních služeb podniku“ je analýza poprodejních služeb podniku a navržení postupů, jak tyto služby zlepšit a dosáhnout větší spokojenosti zákazníka. Tento cíl je sledován se zaměřením na schopnosti pracovníků, kteří tyto služby vykonávají. Práce se zabývá způsobem měření jejich výkonnosti, dále také metodami vzdělávání těchto pracovníků a zvyšováním jejich …více
Abstract:
The goal of the submitted thesis: “Improvement of effectiveness of after-sale services” is analysis of after-sales services and suggestions to improve these services and achieve better customer satisfaction. This goal is pursued with a focus on the ability of workers who perform these services. The thesis deals with a way to measure their performance, as well as methods of training these workers and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
  • Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jindřich Pokora

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta