Ing. Irina Grinkevich
Bachelor's thesis
Segmentace trhu a chování zákazníka
Market segmentation and customer behavior
Abstract:
Bakalářská práce je věnována problematice segmentace zákazníků v bankovní sféře. V práci je vymezen pojem segmentace trhu a marketingová činnost, včetně marketingového mixu a komunikace společnosti směrem k jejím zákazníkům. Pro výzkum v praktické části bakalářské práce a jako případová studie byla zvolena Banka Moskvy. Cílem této bakalářské práce je provést segmentaci klientů Banky Moskvy pomocí primárních …moreAbstract:
Bachelor thesis is devoted to the segmentation of customers in the banking sector. The thesis is defined the concept of market segmentation and marketing activities, including marketing mix and communications company towards its customers. In the practical part Bank of Moscow was selected as a research and a case study. The aim of this thesis is to perform segmentation of clients of the Bank of Moscow …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/yb6fu/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: Ing. Pavel Klička
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Segmentácia klientov v bankových inštitúciách
Agnesa Gocníková -
Pozícia banky na bankovom trhu
Katarína Farkašová -
Porovnávací metoda - aplikace v tržním ocenění rezidenčních nemovitostí
Martin Zvára -
Geneze investiční strategie bank v České republice
Lucie Benešová -
Business Strategy of a Selected Banking Service
Tereza Formanová -
Strategie řízení image značky banky
Jana Kňažko -
Personální strategie nebankovní společnosti EC Financial Services a.s - Express Cash
Klára Kohoutová -
Proces tvorby bankovní strategie a charakteristika jejich komponentů
Lada Trambová