Segmentace trhu a chování zákazníka – Ing. Irina Grinkevich
Ing. Irina Grinkevich
Bakalářská práce
Segmentace trhu a chování zákazníka
Market segmentation and customer behavior
Anotace:
Bakalářská práce je věnována problematice segmentace zákazníků v bankovní sféře. V práci je vymezen pojem segmentace trhu a marketingová činnost, včetně marketingového mixu a komunikace společnosti směrem k jejím zákazníkům. Pro výzkum v praktické části bakalářské práce a jako případová studie byla zvolena Banka Moskvy. Cílem této bakalářské práce je provést segmentaci klientů Banky Moskvy pomocí primárních …víceAbstract:
Bachelor thesis is devoted to the segmentation of customers in the banking sector. The thesis is defined the concept of market segmentation and marketing activities, including marketing mix and communications company towards its customers. In the practical part Bank of Moscow was selected as a research and a case study. The aim of this thesis is to perform segmentation of clients of the Bank of Moscow …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yb6fu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Segmentácia klientov v bankových inštitúciách
Agnesa Gocníková -
Pozícia banky na bankovom trhu
Katarína Farkašová -
Porovnávací metoda - aplikace v tržním ocenění rezidenčních nemovitostí
Martin Zvára -
Geneze investiční strategie bank v České republice
Lucie Benešová -
Business Strategy of a Selected Banking Service
Tereza Formanová -
Strategie řízení image značky banky
Jana Kňažko -
Personální strategie nebankovní společnosti EC Financial Services a.s - Express Cash
Klára Kohoutová -
Proces tvorby bankovní strategie a charakteristika jejich komponentů
Lada Trambová