Pavla Maršíková

Diplomová práce

Marketing Památníku bitvy 1866 na Chlumu

Marketing of the Monument of the battle 1866 Chlum
Anotace:
Cílem této práce bylo analyzovat dosavadní fungování Muzea války, jeho služby a jednotlivé nástroje marketingového mixu. Na základě výsledků dotazníkového šetření a zjištěných informací o dosavadním fungování a propagaci navrhnout zlepšení a doporučení v oblasti marketingu. V teoretické části práce jsem se věnovala základním východiskům týkajících se arts marketingu, jednotlivým nástrojům marketingového …více
Abstract:
The goal of the diploma thesis was to analyse the existing operation of the War Museum, its services and particular instruments of marketing mix. Based on the results of the survey and collected information about actual functioning and propagation then suggest improvements and recommendations in the field of marketing. In the theoretical part I focused on basic principles of the arts marketing and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Josef Šrámek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40386