Popelka v kontextu českého a hollywoodského filmového průmyslu – Zora Šebová
Zora Šebová
Bakalářská práce
Popelka v kontextu českého a hollywoodského filmového průmyslu
Cinderella in the context of Czech and Hollywood film industry
Anotace:
Hlavním cílem práce je popsat využití filmu pro rozvoj filmové destinace jako produktu -- a to prostřednictvím srovnání destinačního marketingu vybraných filmových destinací. Pojednání se zabývá hodnocením hollywoodské filmové adaptace příběhu o Popelce (Pretty Woman) ve srovnání s jeho evropským filmovým provedením. Práce se opírá o teorii morfologie pohádky vypracovanou Vladimirem Jakovlevičem Proppem …víceAbstract:
The main goal of this work is to describe the use of film on development of film destination as a product - through comparison of destination marketing applied to selected film destinations. This Bachelor's Thesis deals with the evaluation of Hollywood film adaptation of Cinderella's story (Pretty Woman) compared with its European film version. The work is based on the theory of fairytale …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36219
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
- Vedoucí: Jan Hanzlík
- Oponent: Zuzana Malcová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36219
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Influenceři a destinační marketing
Michaela Baletková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture
Zeynep Çizmeci -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková -
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Destinační marketing města Benátky
Kateřina Kaňovská -
Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.
Valeryia Hryhoryeva -
Movie-induced tourism. Analysis of benefits and challenges for destination marketing and development
Daria Kireeva