Vliv specifických poruch učení na dospělé jedince – Bc. Hana Krobotová
Bc. Hana Krobotová
Master's thesis
Vliv specifických poruch učení na dospělé jedince
The Influence of Specific Learning Disabilities on Adults
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vlivem specifických poruch učení na dospělé jedince. Teoretická část pojednává o formách vzdělávání a přístupech k jedincům se specifickými poruchami učení a uvádí specifika dospělých osob trpících těmito poruchami. Praktickou část diplomové práce tvoří výzkumné šetření kvalitativního charakteru, které analyzuje vliv specifických poruch učení na tyto dospělé jedince v rámci …viacAbstract:
The Diploma Thesis deals with determining of specific learning disorders effect on adult individuals. The theoretical part focuses on forms of education and approaches to individuals with specific learning disorders and offers analysis of specifications of adults suffering from the disorders. The practical part of the Diploma Thesis contains qualitative research analyzing effects of specific learning …viacKľúčové slová
Specifické poruchy učení dospělost dyslexie dysgrafie dysortografie poruchy pozornosti vzdělávání poradenský systém legislativní rámec speciální vzdělávací potřeby kompenzační techniky Specific learning disorders adulthood dyslexia dysgraphia attention disorders education consultancy system legislation framework special educational needs compensatory techniques
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ffgf9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2015
- Vedúci: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Alena Sedláčková, DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová